• یکشنبه ۲۵ مهر ماه، ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
  • دسته بندی : اجتماعی
  • کد خبر : 957-21914-5
  • خبرنگار : ----
  • منبع خبر : ----

تاچ‌سی، تحولی در سیستم حمل و نقل مشهد

تاچ‌سی یک اپ موبایلی است محصولی از شرکت توس ‌الگوریتم ‌چیستا که یک شرکت فن‌آور از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد دانشگاه‌ آزاد ‌اسلامی است و از طریق آن می‌توان پیک، تاکسی، وانت، ون و دیگرسرویس‌های متنوع مانند خودروهای تشریفات و لوکس و ... را به صورت آنی تقاضا کرد.

احسان‌صفارخراسانی، رئیس هیات مدیره تاچ سی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، اظهار کرد: این اپلیکیشن برای سیستم عامل android و ios طراحی شده و یک سیستم ناوبری تحت وب نیز دارد که از طریق آن می‌توان پیک موتوری، وانت، تاکسی و سرویس‌هایی متنوع را در محدوده خود متقاضی شناسایی و درخواست کرد.

وی ادامه اداد: پس از درخواست سرویس موردنظر، شماره پلاک، عکس و اسم راننده نمایش داده می‌شود که این موضوع جنبه ایمنی کار را برای مسافران بالا می‌برد.

وی افزود: سرویس‌ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند به این دلیل که رانندگان و خودروها با گذشتن از فیلترهای زیادی وارد این سیستم می‌گردند و باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند و علاوه بر این، برای افراد مذکور کلاس‌هایی جهت آموزش کار با تاچ‌سی و برخورد با مسافران از نظر اخلاقی و اجتماعی تشکیل داده خواهد شد.

مدیر این نرم‌افزار در خصوص امکانات این نرم‌افزار، اضافه کرد: نرم‌افزار مجهز به محاسبه‌گر(تاکسی متر) است و علاوه بر اینکه سرویس‌های ما دارای بالاترین کیفیت هستند، اما مبلغی که مسافر پرداخت می‌کند معمولا ارزان تر و مقرون به صرفه تر از کرایه عادی است.

وی با تاکید بر اینکه سامانه جامع حمل‌ونقل هوشمند تاچ‌سی از سوی متخصصان داخلی و دانشگاهی طراحی و پیاده‌سازی شده است، خاطرنشان کرد: این سامانه نسبت به سامانه‌های مشابه داخلی و خارجی از امکانات و خدمات متنوع‌تری برخوردار است.

صفار با بیان اینکه ما مشکلات راننده‌ها و مسافران را مورد بررسی قرار دادیم، اظهارکرد: در پایان هزینه سفر هم بر روی گوشی راننده و هم گوشی مسافر با جزئیات کامل نشان داده ‌می‌شود، مسافر می‌تواند از سه روش برای پرداخت کرایه اقدام ‌کند. روش اول همان روش پرداخت سنتی یا پرداخت نقدی به راننده است، روش دوم به صورت اینترنتی و روش سوم استفاده از اعتبار شارژ یا هدیه‌ای که در نرم‌افزار دارید.

وی درباره زمان عملی شدن این طرح، گفت: این اپلیکیشن سه هفته پیش با حضور مدیر عامل سازمان تاکسیرانی، در نمایشگاه شهر الکترونیک و کامپیوتر(ایرانکام) رونمایی شده و در ابتدا به صورت آزمایشی محدوده قاسم‌آباد و دانشگاه‌ آزاد ‌اسلامی فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر در بیشتر نقاط شهر در حال فعالیت و توسعه ناوگان در بخش سرویس سواری است.

تاچ سی با بسیاری از آژانس‌ها، هتل‌ها، مراکز تفریحی و پیک‌ها در حال مذاکره برای جذب در این سیستم است. در حقیقت تاچ‌سی یک اپلیکیشن برای رونق کسب و کار آژانس‌ها و افزایش مشتریان آن‌ها است.

صفار درباره شرایط راننده‌ها، اظهار کرد: مسلما ما نیاز به افرادی داریم که از حداقل دانش لازم در استفاده از گوشی‌های هوشمند برخوردار باشند همچنین شرکت ما امکان ارائه تسهیلات به رانندگانی که گوشی هوشمند ندارند را داراست و بخشی برای ارائه خدمات و آموزش های لازم به این دسته از رانندگان در شرکت اختصاص یافته است. علاوه بر این رانندگان در دوره‌های یک روزه از نظر برخوردهای اخلاقی و اجتماعی با مسافران و توریست‌های خارجی آموزش می‌بینند.

رئیس هیات مدیره اپ تاچ‌سی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود این اپلکیشن موبایلی به سایت touchsi.ir مراجعه کنند یا نرم‌افزار را از گوگل پلی و یا اپ استور و بازار یا مستقیما از سایت تاچ سی دانلود و استفاده کنند.

انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: