• چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
  • دسته بندی : فرهنگی و هنری
  • کد خبر : 972-13687-5
  • خبرنگار : 15137
  • منبع خبر : ----

معاون فرهنگی شهرداری مشهد:

سازه‌های بیلبورد به علت محدودیت و هزینه بالا به تبلیغ تئاترها اختصاص پیدا نمی‌کند

معاون فرهنگی شهرداری مشهد گفت: سیاست‌های این معاونت تغییری نداشته است، سازه‌های بیلبورد به علت محدودیت در تعداد این نوع سازه و هزینه بالای آن، نه در گذشته و نه حال به تبلیغ تئاتر تعلق نمی‌گرفته است و این اتفاق موضوع جدیدی نیست. 

دکتر هادی بختیاری در گفت‌وگو با ایسنا- منطقه خراسان، در خصوص ممنوعیت تخصیص بیلبورد به تبلیغات شهری تئاترهای مشهد، اظهار کرد: در سازه‌های رول آپ درحد امکان تبلیغ فعالیت‌های فرهنگی هنری انجام می‌شده  است که همچنان ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که در سطح شهر از طریق سازه‌های بیلبورد تبلیغ تئاترها را شاهد بودیم و یا این امکان برای تبلیغ تئاترهای شاخص وجود دارد و یا خیر و در اکثر مواقع اهالی تئاتر گلایه‌مند از همکاری کمرنگ شهرداری در بحث تبلیغات شهری تئاتر هستند، تصریح کرد: برخی از بیلبوردها در اختیار بخش‎های دیگر شهرداری مشهد است و موارد مورد اشاره از طریق حوزه معاونت فرهنگی دنبال نمی‌شده است.

انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: